Příběh třetí

19.04.2014 11:13

Když se nám nedařilo mojí babičku ve dvou vyvolat,rozhodli jsme se,že zkusíme někoho jiného.Výběr padl na Kubovo dědu Václava.Na poprvé se nic nestalo,jen se mu o něm v uvozovkách zdálo.Druhý den jsme tedy do toho šli.Vše si důkladně připravily a začali vyvolávat.Chvilku jsme počkali a nic se nedělo,proto jsme začali odvolávat.Po odvolání najednou Kuba rychle usnul,začal zrychleně dýchat,dech mu vynechával a vždy se pak z hluboka nadechnul a prudce se vzbudil.Zeptala jsem se ho co se dělo a na to mi odpověděl,, Viděl jsem dědu seděl na mraku,pokynul mi ať si k němu sednu a začali jsme hrát karty.při každé hře děda vyhrál a začal se smát.Jen mi řekl ještě není tvůj čas a já cítil že padám do propasti a pak jsem se probudil"

Toto vyvolávání se nám zalíbilo na tolik,že jsme se rozhodli i nadále v tomto pokračovat a zajímat se o druhý břeh.

Děkujeme za návštěvu a prosíme před odchodem nás ohodnoť te.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode