Příběh Božena Němcová

20.04.2014 12:00

Včera jsme vám psali že se chystáme vyvolat Boženu Němcovou.Na internetu jsme našli plno příběhů o tom jak škrtí,drápe a v nejhorším případě vraždí a sápe.Proto jsme se rozhodli že si ověříme pravdivost těchto článků,ale abych nepředbýhal začnu hezky od začátku.

Přes den jsme se se Zuzkou dohodli co vše budem potřebovat. Vzali jsme si 2 svíčky,trochu mouky a nejdůležitější věc bylo ZRCADLO.(i když se to nemá dělat.).Kolem 23:00 jsme šli do obývacího pokoje kde jsme zatáhli závěsy,uklidili jsme stůl od nepotřebných věcí a dohodly se kdo kde bude sedět a kdo bude medium.Na obývací stěnu jsme postavily ZRCADLO a před něj jsem nasypal mouku aby nemohl přijít nějaký zlý duch o kterého nemáme zájem.Zuzka si sedla na židli zády k zrcadlu a já jsem si sedl naproti Zuzce tak abych na to zrcadlo viděl.Zapálily jsme si 2 svíčky a vyvolávání Boženy Němcové mohlo začít.Než jsme začli Zuzka si na krk dala růženec a pomodlily jsme se-přece jenom jde o vyvolávání které nese určité riziko.Když jsme se pomodlily a byli jsme připraveni konečně jsme mohli začít.

Žačali jsme s odříkavací formulí: V BÍLÉM LESE, V BÍLÉM KOČÁŘE, V BÍLÉ RAKVI LEŽÍ BOŽENA NĚMCOVÁ. Toto jsme opakovali vždy 3krát. Když jsme to opakovali asi tak 15krát zpozoroval jsem jak u dveří stojí stín osoby,ale nevěděl jsem o koho jde. Když jsme vyvolávali ještě tak 2krát tak jsem zahlédl v zrcadle postavu Boženy Němcové jak stojí vedle mě u levého ramene na hlavě měla svůj čepec,byla celá v černém a v levé ruce držela svojí knížku BABIČKY.Po tomto co jsem ji spatřil jsem řekl Zuzce že ji odvoláváme a hned jsme se do toho pustily. Začali jsme odvolávat- ODVOLÁVÁM TĚ DUCHU BOŽENY NĚMCOVÉ DO ŘÍŠE MRTVÝCH A SFOUKLI SVÍČKY. Pokud svíčky špatně zhasly opakujem tak dlouho dokud dobře nezhasnou. Když jsme odvolali Boženu Němcovou tak jsme si šly lehnou ale mělo to pokračování.

Když jsme si lehly do postele slyšel jsem u nás v bytě na chodbě kroky ale lidské přitom holka byla v pokoji a koukala na počítači na filmy. Nevěnovali jsme tomu moc pozornosti a šli spát,když v tom najednou jsem z ničeho nic usnul (během 10 až 15 vteřin). Zdálo se mi že jsem v nějakém parku a sleduji Boženu Němcovou která byla v černém a v levé ruce stále držela knížku. Chtěl jsem se otočit a jít jinam ale stále mě to táhlo za ní jako nějaký magnet. Zhruba po 20 minutách mě přítelkyně Zuzka musela probudit jelikož to trvalo díl než obyčejně. Když jsem se probudil řekla mi že jsem zrychleně dýchal a dech mi i několikrát vynechával. Potom se mě ptala co jsme viděl a já jí to řekl. Když jsem jí to odvyprávěl šli jsme si zase normálně lehnout ale do rána se nic jinak nestalo. Ráno když jsme vstali se mě Zuzka ptala proč jsem nechal rozsvíceno v obývacím pokoji,ale jsem si na 100% jistý že kdybych tam nechal rozsvíceno tak by jsme vyděli světlo do ložnice. Ptali jsme se i Elišky zda nebyla v noci v obýváku ale ta nám řekla že ne. Jsem si i 100% jistý že jsme večer zavírali dveře do ložnice a přitom ráno než jsme vstaly tak byli dveře do ložnice pootevřené a v ložnici u nás na postely ležela Angiena (to je náš pes který bez nás nemůže být ani chvíli-MAZEL) přitom ví že má pelech na chodbě. Nedá vá mi to smysl tak jsem se rozhodl,že dnes večer to zkusíme znova a uvidíme zda se dnes večer taky něco stane. Zítra vám napíši jak to dopadlo zatím se mějte.

Děkujeme za návštěvu a prosíme před odchodem nás ohodnoť te.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode