Příběh Božena Němcová pokračuje

21.04.2014 09:58

Jak už jsme Vás včera informovali o vyvolávání Boženy Němcové tak jsme si na pomoc vzaly spirituální tabulku.Opět jsme si vše důkladně připravily,tentokrát 4 svíčky,skleničku a tabulku.Zatáhly závěsi a  postavily zrcadlo nasypali před něj mouku a zhasly.Před zahájením jsme se opět pomodlili a byli jsme připraveni začít.Dali ukazováček pravé ruky na skleničku a začaly odříkávat slova která zde ještě nemáme uvedena,protože je teprve zkoušíme a tak je zatím nebudu psát.Medium byl opět Kuba a díval se i do zrcadla.Když jsme odříkali první vyvolávací větu nic se nestalo,tak jsme jí odříkali po druhé ale opět nic.Když jsme odříkali vyvolávací větu po třetí najednou se sklenička pohnula a začali jsme pokládat otázky.Nevěřil jsme že se s námi Božena Němcová spojila tak jsem se jí zeptal jak mám věřit tomu, že je to ona, že si z nás někdo nedělá srandu a ona mi odpověděla ať se kouknu do zrcadla a tak jsem to udělal.Řekla mi že ví co se mi zdálo a pak mi to vážně řekla a já něvěřil vlastním očím.Po levé ruce jsem v zrcadle uviděl stát Boženu Němcovou v černých věcech s čepicí na hlavě a v levé ruce držela knihu Babička.Celou dobu co stála vedle mě se dívala na mě a pak mi přes spirituální tabulku napsala že zemřu.To mě dost překvapilo tak jsem se jí zeptal proč a ona mi odpověděla že jsem jí vyvolal tak proto.Celá seance trvala zhruba půl hodinky a když jsme ji odvolali šli jsme si lehnout.Když jsme si lehly do postele zase jsem behem 10 vteřin rychle usnul.Zdálo se mi že jsme opět v tom samém parku a že opět sleduji Boženu Němcovou a když jsem se pokoušel otočit a odejít zase mě to táhlo za ní jako nějaký magnet.V tom parku jsem jí viděl jak někoho škrtí ale koho nebylo poznat.Náhle se na mě otočila ukazovala na mě prstem a začala mi říkat ,,ZEMŘEŠ".Když mi to řekla asi tak 10krát z ničeho nic jsme se ocitly v nějakém baráčku a tam začala pálit v kamnech knihu Babičky.Po nějaké době mě Zuzka probudila a já jí řekl co jsem viděl.Pak jsme zase ulehly a šli spát .Chvíli jsem koukal do stropu a přemýšlel jsem co to má vše znamenat.Když jsem si všiml že Zuzka už spí tak jsem taky zavřel oči s tím pocitem že se nic už nebude dít.

Ale opak byl pravdou!

Když jsem usnul z ničeho nic jsem měl pocit jako když nademnou někdo stojí a natahuje ke mě ruce jako když mě chce chytnout.Když se ty ruce přibližovali z ničeho nic se mi zvedal žaludek a já cítil jako když mě něco škrtí.Z toho jsem se hned probudil a měl jsem co dělat abych se mohl nadechnout,ale šlo to ztěžka.Když se mi podařilo se nadechnout cítil jsem slabej studenej vzduch jak se strácí a já pak nechtěl ani usnout s tím pocitem co když se to bude opakovat?

Po této události se už nic nestalo a já pak už normálně usnul ale co to bylo nebo co to znamenalo to mi teď vrtá v hlavě.

Verze že vyvolat Boženu Němcovou je nebezpečné se nám do jisté míry potvrdila.Určitě to nedoporučujeme zkoušet.Poškrábaní nejsme a vše dopadlo za jistých okolností dobře,nechme ji tedy odpočívat v pokoji a vklidu .

Zajímá nás co by jsme měli zkusit vyvolat podle vás, na vaše názory se už těšíme vaše Ghostreality.

Děkujeme za návštěvu a prosíme před odchodem nás ohodnoť te.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode